თემატური
გეგმა -X კლასი
სამოქალაქო
განათლება - 99 საათი
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითები
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასების სისტემა
|
შენიშვნა
|
|
|
I სემესტრი
|
- 47
|
|
|
|
|
|
თავი 1.პიროვნული განვითარება
|
21
|
|
|
|
|
|
1
|
სრულწლოვანება-ახალი შესაძლებლობები და პასუხისმგებლობები
|
1
|
მოქ.X.1.
|
აზრობრივი რუკა
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო-სამოქალაქო განათლება 10 კლასი (ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა)
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
|
|
2
|
დროის ხაზი
|
1
|
მოქ.X.1.
|
კითხვები და პასუხები,
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო,თაბახის ფურცლები
|
თვითშეფასება და თანატოლთა შეფასება
|
|
3
|
მომავლის დაგეგმვა
|
1
|
მოქ.X.1.
|
სქემის შევსება,
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო,დროის წრფე-სქემა
|
|
|
4
|
სტრატეგიული მიზნები
|
1
|
მოქ.X.2
|
დავალების წარდგენა-პრეზენტაცია
|
|
|
|
5
|
როგორ შევაფასოთ ჩვენი წარმატება
|
1
|
მოქ.X.4.
|
მსჯელობა,
სიტუაციის ანალიზი
|
თაბახის ფურცლები
|
შეფასების რუბრიკა
|
|
6
|
პრაქტიკუმი:სკოლის სტრატეგიული გეგმის განხილვა
|
1
|
მოქ.X.3.
|
სინთეზი და ანალიზი,
დემონსტრირება
|
თაბახის ფურცლები,ფორმატის ქაღალდები,ფლომაცტერები,მაკრატელი
|
მასწავლებლის დაკვირვება
|
|
7
|
თვითშეფასება,გარე შეფასება და თვით განვითარება
|
1
|
მოქ.X.3
|
მსჯელობა,გრაფიკული ორგანიზაცია
|
თაბახის ფურცლები,ცხრილი
|
თვითშეფასება
|
|
8
|
განათლების მიღების შესაძლებლობები
|
1
|
მოქ.X.1.
|
მსჯელობა,დისკუსია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
|
|
|
9-10
|
სპეციალიზაცია და პროფესიონალიზმი
|
1
|
მოქ.X.3.
|
მცჯელობა,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
11-12
|
დებატები:ადამიანი თავად ქმნის საკუთარ
მომავალს
|
2
|
მოქ.X.1.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
|
|
13
|
შრომის ბაზარი
|
1
|
მოქ.X.5.
|
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
14
|
პრაქტიკუმი:ვითამაშოთ არჩევნები
|
1
|
მოქ.X.6.
|
როლური თამაშები
|
ბარათები
თითოეული ჯგუფისათვის
|
|
|
15
|
ეკონომიკური საქმიანობის ძირითადი სფეროები
|
1
|
მოქ.X.5.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
დიაგრამა
|
|
|
16
|
შრომითი ურთიერთობები
|
1
|
მოქ.X.5.
|
საინფორმაციო ტექსტის დამუშავება
|
სახელმძღვნელო
|
|
|
17
|
პრაქტიკუმი:შრომითი ხელშეკრულება
|
1
|
მოქ.X.5.
|
როლური თამაშები
|
თაბახის ფურცლები
|
|
|
18
|
ახალგაზრდობა-ადამიანით ვაჭრობის(ტრეფიკინგის)რისკის
ჯგუფი
|
1
|
მოქ.X.6.
|
ინტერვიუ,
დისკუსია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
|
|
|
19
|
ახალგაზრდების ტრეფიკინგის მსხვერპლად გახდომის რისკფაქტორები
|
1
|
მოქ.X.6.
|
კითხვების ანალიზი,სურათის აღწერა
|
სახელმძღვანელო,ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაცია
|
|
|
20
|
ვინ და როგორ ხდება ტრეფიკინგის მსხვერპლი
|
1
|
მოქ.X.7.
|
პლაკატის პრეზენტაცია
|
პლაკატი
ფოტოები,პერიოდული პრესა-გაზეთები
|
|
|
21-22
|
კვლევა:პროფესიის დადებითი და უარყოფითი
მხარეები
|
1
|
მოქ.X.4.
|
კვლევა
|
სახელმზღვანელო,თაბახის ფურცლები
|
|
|
|
შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
რეფლექსია/უკუკავშირი
|
|
|
|
|
|
|
|
თავი2
მდგრადი განვითარება
|
35
|
|
|
|
|
|
23
|
განათლება მდგრადი განვითარებისთვის
|
2
|
მოქ.X.8.
|
საინფორმაციო ტექსტის დამუშავება
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
24
|
სამოქალაქო მონაწილეობა
|
1
|
მოქ.X.7.
|
კითხვები ანალიზისთვის
|
სახელმძღვანელო
|
შეფასების სქემა
|
|
25
|
დაინტერესებული მხარეების ანალიზი
|
1
|
მოქ.X.3.
|
კითხვები ანალიზისთვის
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
26
|
რა ფაქტორები მოქმედებს მონაწილეობის ხარისხზე?
|
1
|
მოქ.X.3.
|
გონებრივი იერიში
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
27
|
მონაწილეობა და მოტივაცია
|
1
|
მოქ.X.3.
|
წაკითხულის რეზიუმირება
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
28-29
|
დებატები:გადაწყვეტილების მიღებაში
დაინტერესებული მხარეები უნდა ჩაერთონ!
|
2
|
მოქ.X.7.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
|
|
|
30
|
საზოგადოებრივი გაერთიანებები
|
1
|
მოქ.X.7.
|
მინი-ლექცია,წაკითხულის რეზიუმირება
|
საქართველოს კონსტიტუცია
|
|
|
31
|
თანასწორობა და სამართლიანობა
|
1
|
მოქ.X.6.
|
T სქემის შევსება
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
32
|
სოციალური დაცვა და მისი გარანტიები
|
1
|
მოქ.X.5.
|
მსჯელობა,
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
33-34
|
დებატები:მოქალაქეთა სოციალური დაცვა
სახელმწიფოს ვალდებულებაა!
|
1
|
მოქ.X.5.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
|
|
|
35
|
ეფექტური კომუნიკაცია
|
2
|
მოქ.X.3.
|
დემონსტრირება
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
36
|
პრაქტიკუმი:აქტიური მოსმენის ტექნიკა
|
1
|
მოქ.X.3.
|
როლური თამაშები
|
|
|
|
37-38
|
დებატები:მაღალ
კლასებში მშობელთა კრებების მოწყობა საჭირო არ არის!
|
2
|
მოქ.X.3.
|
.სიტუაციის ანალიზი
|
თაბახის ფურცლები
|
|
|
|
შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
რეფლექსია/უკუკავშირი
|
|
|
|
|
|
|
39
|
მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები
|
2
|
მოქ.X.2.
|
მასწავლებლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
40-42
|
პროექტი:ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია
სკოლაში
|
2
|
მოქ.X.2.
|
პროექტი
|
|
|
|
43
|
ფაქტი და მოსაზრება
|
1
|
მოქ.X.1.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
44-45
|
დებატები:სოციალური ქსელები ხელს უშლის მოსწავლეებს სწავლაში!
|
1
|
მოქ.X.2.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
|
|
|
|
II სემესტრი-
|
52 საათი
|
|
|
|
|
|
46
|
კონფლიქტის
თეორიული საფუძვლები
|
1
|
მოქ.X.6.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
სახელმძღვანელო-სამოქალაქო განათლება 10 კლასი
|
|
|
47
|
პრაქტიკუმი:ვალდებულებები და პასუხისმგებლობები ოჯახში
|
1
|
მოქ.X.5.
|
როლური თამაშები
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
48-49
|
დებატები:ახალგაზრდა
ოჯახი ცალკე უნდა ცხოვრობდეს!
|
1
|
მოქ.X.5.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
|
|
|
50
|
კონკურენცია თუ თანამშრომლობა
|
1
|
მოქ.X.5.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
51
|
კონფლიქტის ტიპები
|
1
|
მოქ.X.2.
|
გრაფიკული ორგანიზაცია
|
პლაკატი,ცხრილები
|
|
|
52-53
|
პრობლემა და მისი გადაწყვეტის გზები
|
2
|
მოქ.X.2.
|
წაკითხულის რეზიუმირება
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
54
|
პრაქტიკუმი:საზოგადოებრივი პრობლემები მედიაში
|
2
|
მოქ.X.2.
|
როლური თამაშები
|
|
|
|
55-56
|
კლევა:საზოგადოებრივი
აზრის კვლევა სკოლაში
|
1
|
მოქ.X.7.
|
კვლევა
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
57-59
|
პროექტი:საზოგადოებრივი
პრობლემის მოგვარება
|
3
|
მოქ.X.7.
|
პროექტი
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
|
შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
რეფლექსია/უკუკავშირი
|
|
|
|
|
|
|
|
თავი 3.თვით მმართველობა და მმართველობა
|
33
|
|
|
|
|
|
60
|
საქართველოს სახელმწიფო
მმართველობის განვითარება
|
1
|
მოქ.X.9.
|
მასწავლებლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
61
|
სახელმწიფოს ძირითადი ნიშნები
|
1
|
მოქ.X.9.
|
მასწავლემლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
62
|
სახელმწიფოს ხელისუფლების შტოები
|
1
|
მოქ.X.9.
|
გრაფიკული ორგანიზაცია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
|
|
|
63
|
საქართველოს
კონსტიტუცია
|
1
|
მოქ.X.10.
|
მასწავლებლის ლექცია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
|
|
|
64
|
ადგილობრივი თვითმმართველობა
|
1
|
მოქ.X.10.
|
მასწავლებლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
|
|
65
|
რა არის კანონი
და რისთვის არსებობს იგი
|
1
|
მოქ.X.11.
|
აზრობრივი რუკა,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
66
|
მოქალაქე და კანონი
|
1
|
მოქ.X.11.
|
მიზნობრივი კითხვა -პასუხი
|
|
|
|
67
|
არასრულწლოვანთა დანაშაული
|
1
|
მოქ.X.10.
|
თანამშრომლობითი სწავლების მეთოდები
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
68
|
პრაქტიკუმი:ჩვენ ვიღებთ კანონს
|
1
|
მოქ.X.11.
|
როლური თამაშები
|
თაბახის ფურცლები
|
|
|
69-70
|
დებატები:თუ
კანონი უსამართლოა, მაინც კანონის მიხედვით უნდა მოვიქცეთ!
|
2
|
მოქ.X.11.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
|
|
|
ლ71
|
რისთვის არსებობენ სამართალდამცავი ორგანოები და როგორ
მუშაობენ ისინი
|
1
|
მოქ.X.11.
|
მასწავლებლის ლექცია,დისკუსია
|
სხელმძღვანელო
|
|
|
72-73
|
დებატები:კანონოს დაცვის საუკეთესო გზა სასჯელის სიმკაცრეა!
|
2
|
მოქ.X.11.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
|
შეფასების რუბრიკა
|
|
|
შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
რეფლექსია/უკუკავშირი
|
|
|
|
|
|
|
74
|
რა არის პოლიტიკა
|
1
|
მოქ.X.10.
|
მასწავლებლის ლექცია,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
75-76
|
სახელმწიფო მოხელე და საზოგადოებრივი კონტროლი
|
2
|
მოქ.X.9.
|
გრაფიკული ორგანიზაცია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
77
|
სახელმწიფოთა ტიპები
|
1
|
მოქ.X.9.
|
მინი-ლექცია,გრაფიკული ორგანიზაცია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
78
|
ურთიერთობა
სხვა სახელმწიფოებთან
|
1
|
მოქ.X.10.
|
კითხვა-პასუხი
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
79
|
დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.11.
|
ტექსტზე მუშაობა,თხზულება(ესსე)
|
|
|
|
80
|
არჩევითი დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.11.
|
სავარჯიშოები
|
|
|
|
81
|
ხელისუფლება და დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.9.
|
დიაგრამის შევსება
|
სახელმძრვანელო
|
|
|
|
შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
82-83
|
კვლევა:არჩევანის კრიტერიუმები
|
1
|
მოქ.X.7.
|
კვლევა
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
84
|
მონაწილეობა
|
1
|
მოქ.X.9.
|
თანაამშრომლობითი სწავლების მეთოდები
|
|
|
|
85
|
ინფორმაციის თავისუფლება
|
1
|
მოქ.X.7.
|
სიტუაციის
ანალიზი
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
86
|
გამჭვირვალობა და საჯაროობა
|
1
|
მოქ.X.7.
|
არგუმენტირება,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
87
|
დემოკრატიული სკოლის მოდელი და მოსწავლის უფლებები
|
1
|
მოქ.X.11.
|
გრაფიკული ორგანიზაცია
|
სახელმძღვანელო
|
|
|
88
|
ადამიანის ღირსება
|
1
|
მოქ.X.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო-სამოქალაქო გნათლება 10 კლასი
|
|
|
89-90
|
პრაქტიკუმი:სასამართლო პროცესის იმიტაცია
|
2
|
მოქ.X.9.
|
როლური თამაშები
|
|
თვითშეფასება
და თანატოლთა შეფასება
|
|
91-93
|
პროექტი:სამოქალაქო
განათლება-სწავლა სწავლებისთვის
|
3
|
მოქ.X.7.
|
პროექტი
|
|
|
|
თემატური გეგმა -X კლასი სამოქალაქო განათლება - 99 საათი
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითები
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასების სისტემა
|
შენიშვნა
|
I სემესტრი
|
- 47
| ||||||
თავი 1.პიროვნული განვითარება
|
21
| ||||||
1
|
სრულწლოვანება-ახალი შესაძლებლობები და პასუხისმგებლობები
|
1
|
მოქ.X.1.
|
აზრობრივი რუკა
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო-სამოქალაქო განათლება 10 კლასი (ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა)
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
| |
2
|
დროის ხაზი
|
1
|
მოქ.X.1.
|
კითხვები და პასუხები,
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო,თაბახის ფურცლები
|
თვითშეფასება და თანატოლთა შეფასება
| |
3
|
მომავლის დაგეგმვა
|
1
|
მოქ.X.1.
|
სქემის შევსება,
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო,დროის წრფე-სქემა
| ||
4
|
სტრატეგიული მიზნები
|
1
|
მოქ.X.2
|
დავალების წარდგენა-პრეზენტაცია
| |||
5
|
როგორ შევაფასოთ ჩვენი წარმატება
|
1
|
მოქ.X.4.
|
მსჯელობა,
სიტუაციის ანალიზი
|
თაბახის ფურცლები
|
შეფასების რუბრიკა
| |
6
|
პრაქტიკუმი:სკოლის სტრატეგიული გეგმის განხილვა
|
1
|
მოქ.X.3.
|
სინთეზი და ანალიზი,
დემონსტრირება
|
თაბახის ფურცლები,ფორმატის ქაღალდები,ფლომაცტერები,მაკრატელი
|
მასწავლებლის დაკვირვება
| |
7
|
თვითშეფასება,გარე შეფასება და თვით განვითარება
|
1
|
მოქ.X.3
|
მსჯელობა,გრაფიკული ორგანიზაცია
|
თაბახის ფურცლები,ცხრილი
|
თვითშეფასება
| |
8
|
განათლების მიღების შესაძლებლობები
|
1
|
მოქ.X.1.
|
მსჯელობა,დისკუსია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
| ||
9-10
|
სპეციალიზაცია და პროფესიონალიზმი
|
1
|
მოქ.X.3.
|
მცჯელობა,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
| ||
11-12
|
დებატები:ადამიანი თავად ქმნის საკუთარ მომავალს
|
2
|
მოქ.X.1.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
| ||
13
|
შრომის ბაზარი
|
1
|
მოქ.X.5.
|
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
| ||
14
|
პრაქტიკუმი:ვითამაშოთ არჩევნები
|
1
|
მოქ.X.6.
|
როლური თამაშები
|
ბარათები თითოეული ჯგუფისათვის
| ||
15
|
ეკონომიკური საქმიანობის ძირითადი სფეროები
|
1
|
მოქ.X.5.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
დიაგრამა
| ||
16
|
შრომითი ურთიერთობები
|
1
|
მოქ.X.5.
|
საინფორმაციო ტექსტის დამუშავება
|
სახელმძღვნელო
| ||
17
|
პრაქტიკუმი:შრომითი ხელშეკრულება
|
1
|
მოქ.X.5.
|
როლური თამაშები
|
თაბახის ფურცლები
| ||
18
|
ახალგაზრდობა-ადამიანით ვაჭრობის(ტრეფიკინგის)რისკის ჯგუფი
|
1
|
მოქ.X.6.
|
ინტერვიუ,
დისკუსია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
| ||
19
|
ახალგაზრდების ტრეფიკინგის მსხვერპლად გახდომის რისკფაქტორები
|
1
|
მოქ.X.6.
|
კითხვების ანალიზი,სურათის აღწერა
|
სახელმძღვანელო,ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაცია
| ||
20
|
ვინ და როგორ ხდება ტრეფიკინგის მსხვერპლი
|
1
|
მოქ.X.7.
|
პლაკატის პრეზენტაცია
|
პლაკატი
ფოტოები,პერიოდული პრესა-გაზეთები
| ||
21-22
|
კვლევა:პროფესიის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
1
|
მოქ.X.4.
|
კვლევა
|
სახელმზღვანელო,თაბახის ფურცლები
| ||
შემაჯამებელი დავალება
|
1
| ||||||
რეფლექსია/უკუკავშირი
| |||||||
თავი2
მდგრადი განვითარება
|
35
| ||||||
23
|
განათლება მდგრადი განვითარებისთვის
|
2
|
მოქ.X.8.
|
საინფორმაციო ტექსტის დამუშავება
|
სახელმძღვანელო
| ||
24
|
სამოქალაქო მონაწილეობა
|
1
|
მოქ.X.7.
|
კითხვები ანალიზისთვის
|
სახელმძღვანელო
|
შეფასების სქემა
| |
25
|
დაინტერესებული მხარეების ანალიზი
|
1
|
მოქ.X.3.
|
კითხვები ანალიზისთვის
|
სახელმძღვანელო
| ||
26
|
რა ფაქტორები მოქმედებს მონაწილეობის ხარისხზე?
|
1
|
მოქ.X.3.
|
გონებრივი იერიში
|
სახელმძღვანელო
| ||
27
|
მონაწილეობა და მოტივაცია
|
1
|
მოქ.X.3.
|
წაკითხულის რეზიუმირება
|
სახელმძღვანელო
| ||
28-29
|
დებატები:გადაწყვეტილების მიღებაში დაინტერესებული მხარეები უნდა ჩაერთონ!
|
2
|
მოქ.X.7.
|
სიტუაციის ანალიზი
| |||
30
|
საზოგადოებრივი გაერთიანებები
|
1
|
მოქ.X.7.
|
მინი-ლექცია,წაკითხულის რეზიუმირება
|
საქართველოს კონსტიტუცია
| ||
31
|
თანასწორობა და სამართლიანობა
|
1
|
მოქ.X.6.
|
T სქემის შევსება
|
სახელმძღვანელო
| ||
32
|
სოციალური დაცვა და მისი გარანტიები
|
1
|
მოქ.X.5.
|
მსჯელობა,
|
სახელმძღვანელო
| ||
33-34
|
დებატები:მოქალაქეთა სოციალური დაცვა სახელმწიფოს ვალდებულებაა!
|
1
|
მოქ.X.5.
|
სიტუაციის ანალიზი
| |||
35
|
ეფექტური კომუნიკაცია
|
2
|
მოქ.X.3.
|
დემონსტრირება
|
სახელმძღვანელო
| ||
36
|
პრაქტიკუმი:აქტიური მოსმენის ტექნიკა
|
1
|
მოქ.X.3.
|
როლური თამაშები
| |||
37-38
|
დებატები:მაღალ კლასებში მშობელთა კრებების მოწყობა საჭირო არ არის!
|
2
|
მოქ.X.3.
|
.სიტუაციის ანალიზი
|
თაბახის ფურცლები
| ||
შემაჯამებელი დავალება
|
1
| ||||||
რეფლექსია/უკუკავშირი
| |||||||
39
|
მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები
|
2
|
მოქ.X.2.
|
მასწავლებლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
| ||
40-42
|
პროექტი:ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია სკოლაში
|
2
|
მოქ.X.2.
|
პროექტი
| |||
43
|
ფაქტი და მოსაზრება
|
1
|
მოქ.X.1.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
| ||
44-45
|
დებატები:სოციალური ქსელები ხელს უშლის მოსწავლეებს სწავლაში!
|
1
|
მოქ.X.2.
|
სიტუაციის ანალიზი
| |||
II სემესტრი-
|
52 საათი
| ||||||
46
|
კონფლიქტის თეორიული საფუძვლები
|
1
|
მოქ.X.6.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
სახელმძღვანელო-სამოქალაქო განათლება 10 კლასი
| ||
47
|
პრაქტიკუმი:ვალდებულებები და პასუხისმგებლობები ოჯახში
|
1
|
მოქ.X.5.
|
როლური თამაშები
|
სახელმძღვანელო
| ||
48-49
|
დებატები:ახალგაზრდა ოჯახი ცალკე უნდა ცხოვრობდეს!
|
1
|
მოქ.X.5.
|
სიტუაციის ანალიზი
| |||
50
|
კონკურენცია თუ თანამშრომლობა
|
1
|
მოქ.X.5.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
| ||
51
|
კონფლიქტის ტიპები
|
1
|
მოქ.X.2.
|
გრაფიკული ორგანიზაცია
|
პლაკატი,ცხრილები
| ||
52-53
|
პრობლემა და მისი გადაწყვეტის გზები
|
2
|
მოქ.X.2.
|
წაკითხულის რეზიუმირება
|
სახელმძღვანელო
| ||
54
|
პრაქტიკუმი:საზოგადოებრივი პრობლემები მედიაში
|
2
|
მოქ.X.2.
|
როლური თამაშები
| |||
55-56
|
კლევა:საზოგადოებრივი აზრის კვლევა სკოლაში
|
1
|
მოქ.X.7.
|
კვლევა
|
სახელმძღვანელო
| ||
57-59
|
პროექტი:საზოგადოებრივი პრობლემის მოგვარება
|
3
|
მოქ.X.7.
|
პროექტი
|
სახელმძღვანელო
| ||
შემაჯამებელი დავალება
|
1
| ||||||
რეფლექსია/უკუკავშირი
| |||||||
თავი 3.თვით მმართველობა და მმართველობა
|
33
| ||||||
60
|
საქართველოს სახელმწიფო მმართველობის განვითარება
|
1
|
მოქ.X.9.
|
მასწავლებლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
| ||
61
|
სახელმწიფოს ძირითადი ნიშნები
|
1
|
მოქ.X.9.
|
მასწავლემლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
| ||
62
|
სახელმწიფოს ხელისუფლების შტოები
|
1
|
მოქ.X.9.
|
გრაფიკული ორგანიზაცია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
| ||
63
|
საქართველოს კონსტიტუცია
|
1
|
მოქ.X.10.
|
მასწავლებლის ლექცია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
| ||
64
|
ადგილობრივი თვითმმართველობა
|
1
|
მოქ.X.10.
|
მასწავლებლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
| |
65
|
რა არის კანონი და რისთვის არსებობს იგი
|
1
|
მოქ.X.11.
|
აზრობრივი რუკა,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
| ||
66
|
მოქალაქე და კანონი
|
1
|
მოქ.X.11.
|
მიზნობრივი კითხვა -პასუხი
| |||
67
|
არასრულწლოვანთა დანაშაული
|
1
|
მოქ.X.10.
|
თანამშრომლობითი სწავლების მეთოდები
|
სახელმძღვანელო
| ||
68
|
პრაქტიკუმი:ჩვენ ვიღებთ კანონს
|
1
|
მოქ.X.11.
|
როლური თამაშები
|
თაბახის ფურცლები
| ||
69-70
|
დებატები:თუ კანონი უსამართლოა, მაინც კანონის მიხედვით უნდა მოვიქცეთ!
|
2
|
მოქ.X.11.
|
სიტუაციის ანალიზი
| |||
ლ71
|
რისთვის არსებობენ სამართალდამცავი ორგანოები და როგორ მუშაობენ ისინი
|
1
|
მოქ.X.11.
|
მასწავლებლის ლექცია,დისკუსია
|
სხელმძღვანელო
| ||
72-73
|
დებატები:კანონოს დაცვის საუკეთესო გზა სასჯელის სიმკაცრეა!
|
2
|
მოქ.X.11.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
შეფასების რუბრიკა
| ||
შემაჯამებელი დავალება
|
1
| ||||||
რეფლექსია/უკუკავშირი
| |||||||
74
|
რა არის პოლიტიკა
|
1
|
მოქ.X.10.
|
მასწავლებლის ლექცია,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
| ||
75-76
|
სახელმწიფო მოხელე და საზოგადოებრივი კონტროლი
|
2
|
მოქ.X.9.
|
გრაფიკული ორგანიზაცია
|
სახელმძღვანელო
| ||
77
|
სახელმწიფოთა ტიპები
|
1
|
მოქ.X.9.
|
მინი-ლექცია,გრაფიკული ორგანიზაცია
|
სახელმძღვანელო
| ||
78
|
ურთიერთობა სხვა სახელმწიფოებთან
|
1
|
მოქ.X.10.
|
კითხვა-პასუხი
|
სახელმძღვანელო
| ||
79
|
დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.11.
|
ტექსტზე მუშაობა,თხზულება(ესსე)
| |||
80
|
არჩევითი დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.11.
|
სავარჯიშოები
| |||
81
|
ხელისუფლება და დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.9.
|
დიაგრამის შევსება
|
სახელმძრვანელო
| ||
შემაჯამებელი დავალება
|
1
| ||||||
82-83
|
კვლევა:არჩევანის კრიტერიუმები
|
1
|
მოქ.X.7.
|
კვლევა
|
სახელმძღვანელო
| ||
84
|
მონაწილეობა
|
1
|
მოქ.X.9.
|
თანაამშრომლობითი სწავლების მეთოდები
| |||
85
|
ინფორმაციის თავისუფლება
|
1
|
მოქ.X.7.
|
სიტუაციის
ანალიზი
|
სახელმძღვანელო
| ||
86
|
გამჭვირვალობა და საჯაროობა
|
1
|
მოქ.X.7.
|
არგუმენტირება,დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
| ||
87
|
დემოკრატიული სკოლის მოდელი და მოსწავლის უფლებები
|
1
|
მოქ.X.11.
|
გრაფიკული ორგანიზაცია
|
სახელმძღვანელო
| ||
88
|
ადამიანის ღირსება
|
1
|
მოქ.X.
|
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო-სამოქალაქო გნათლება 10 კლასი
| ||
89-90
|
პრაქტიკუმი:სასამართლო პროცესის იმიტაცია
|
2
|
მოქ.X.9.
|
როლური თამაშები
|
თვითშეფასება და თანატოლთა შეფასება
| ||
91-93
|
პროექტი:სამოქალაქო განათლება-სწავლა სწავლებისთვის
|
3
|
მოქ.X.7.
|
პროექტი
|
თემატური გეგმა-IX კლასისამოქალაქო განათლება - 70 საათი
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასების სისტემა
|
შენიშვნა
|
I სემესტრი
|
-32 საათი
| ||||||
1
|
ჩვენი სკოლა!
|
2
|
მოქ.IX.2
|
სქემის შევსება,
სიტუაციის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო-სამოქალაქო განათლება IX კლასი(თ.მეიფარიანი,ლ.მიქიაშვილი,ი.ჯალაღანია)
|
თვითშეფასება,თანატოლთა შეფასება
| |
2
|
რა მსურს და რა მჭირდება
|
1
|
მოქ.IX.1
| ||||
3
|
საჭიროებიდან-უფლებამდე
|
1
|
მოქ.IX.1
| ||||
4
|
ადამიანის უფლებათა საფუძვლები:ღირსება
|
2
|
მოქ.IX.7
|
კითხვები და პასუხები,
სიტუაციის ანალიზი
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
| ||
5
|
ადამიანის უფლებათა საფუძვლები:თანასწორობა და თავისუფლება
|
2
|
მოქ.IX.1
|
სახელმძღვანელო,
თაბახის ფურცლები
| |||
6
|
ადამიანით ვაჭრობა(ტრეფიკინგი)-მონობის თანამედროვე ფორმა
|
2
|
მოქ.IX.6
|
პლაკატის პრეზენტაცია
|
პლაკატი,
ფოტოები,პერიოდული პრესა-გაზეთები
|
შეფასების სქემა
| |
შემაჯამებელი დავალება
|
1
| ||||||
რეფლექსია/უკუკავშირი
|
1
| ||||||
7
|
უსაფრთხო მიგრაცია
|
1
|
მოქ.IX.6
| ||||
8
|
გამორჩეული ადამიანები
|
1
|
მოქ.IX.4
|
დავალების წარდგენა,
პრეზენტაცია
| |||
9
|
ჩემი ოცნების გმირი
|
2
|
მოქ.IX.1
|
აზრობრივი რუკა,
სიტუაციის ანალიზი
|
ბარათები თითოეული ჯგუფისთვის
| ||
10
|
მინდა ვიყო პიროვნება!
|
2
|
მოქ.IX.1
|
მსჯელობა,
დისკუსია
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
| ||
11
|
ბრბო და საზოგადოება
|
1
|
მოქ.IX.9
|
სიტუაციის ანალიზი
| |||
12
|
ქუჩა და თეატრი
|
1
|
მოქ.IX.9
|
მსჯელობა
| |||
13
|
შეიარაღებული კონ ფლიქტი-საფრთხე მშვიდობიანი მოსახლეობისათვის
|
1
|
მოქ.IX.8
|
აზრობრივი რუკა
სიტუაციის ანალიზი
| |||
14
|
რას ნიშნავს იყო ლტოლვილი
|
2
|
მოქ.IX.7
|
სახელმძღვანელო
|
ტესტირება
| ||
15
|
ლტოლვილი თუ თავშესაფრის მთხოვნელი?
|
1
|
მოქ.IX.7
| ||||
16
|
ძალადობა შენს ცხოვრებაში!
|
1
|
მოქ.IX.8
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
| |||
17
|
უფლებები დღეს და ხვალ
|
1
|
მოქ.IX.9
|
დისკუსია
|
საქაეთველოს კონსტიტუცია
| ||
შემაჯამებელიდავალება
|
1
| ||||||
რეფლექსია/უკუკავსირი
|
1
| ||||||
18
|
წინასწარ ნუ განსჯი
|
1
|
მოქ.IX.7
|
ბარათები თითოეული ჯგუფისათვის
| |||
19
|
ქალი და მამაკაცი
|
1
|
მოქ.IX.5
|
T სქემის შევსება
| |||
II სემესტრი-
|
40 საათი
| ||||||
20
|
ქალი და მამაკაცი IIნაწილი
|
1
|
მოქ,IX.5
| ||||
21
|
ბავშვის უფლებათა კონვენცია
|
2
|
მოქ.IX.9
|
დავალების წარდგენა ,
პრეზენტაცია
|
ბავშვის უფლებათა კონვენცია
|
შეფასების რუბრიკა
| |
22
|
„ბედნიერი უფლისწული“
|
1
|
მოქ.IX.9
|
სახელმძღვანელო
| |||
23
|
მინდა გავხდე პრეზიდენტი?!
|
1
|
მოქ.IX.9
|
საქართველოს კონსტიტუცია
| |||
24
|
პოლიტიკოსი-ლიდერი
|
1
|
მოქ.IX.9
|
კითხვები და პასუხები
| |||
შემაჯამებელი დავალება
|
1
| ||||||
რეფლექსია/უკუკავშირი
|
1
| ||||||
25
|
საქართველოს მთავრობა
|
1
|
მოქ.IX.10
|
მასწავლებლის ლექცია
|
საქართველოს კონსტიტუცია
| ||
26
|
რა არის სასამართლო ხელისუფლება?
|
1
|
მოქ.IX.10
|
წაკითხულის რეზიუმირება
| |||
27
|
როგორ გავზრდილვართ!
|
2
|
მოქ.IX.5
|
როლური
თამაშები
|
თვითშეფასება და თანატოლთა შეფასება
| ||
28
|
ადრეული ქორწინება
|
2
|
მოქ.IX.2
|
ტექსტზე მუშაობა ,დისკუსია
| |||
29
|
გინდა იყო ჯანმრთელი?
|
2
|
მოქ.IX.5
|
პლაკატი
| |||
30
|
ალკოჰოლი
|
1
|
მოქ.IX.5
|
პლაკატი
| |||
31
|
ნარკოტიკი
|
2
|
მოქ.IX.5
|
მსჯელობა,
დისკუსია
|
პლაკატი
| ||
შემაჯამებელი დავალება
|
1
| ||||||
რეფლექუკავსია/უკშირი
|
1
| ||||||
32
|
ეკონომიკის ძირითადი საკითხები
|
2
|
მოქ.IX.4
|
მასწავლებლის ლექცია
|
სახელმძღვანელო
| ||
33
|
მოთხოვნა-მიწოდება-საბაზრო წონასწორობა
|
1
|
მოქ.IX.7
|
კითხვები ანალიზისთვის
|
სახელმძღვანელო
| ||
34
|
მეწარმეობა
|
1
|
მოქ.IX.7
|
მსჯელობა
| |||
35
|
ვინ იმარჯვებს კონკურენციის დროს?
|
1
|
მოქ.IX.4
|
გონებრივი იერიში
| |||
36
|
კარგად თუ ისწავლი,მეტი შემოსავალიც გექნება
|
1
|
მოქ.IX.4
|
სინთეზი და ანალიზი,
დემონსტრირება
| |||
37
|
დავზოგოთ თუ მოვიხმაროთ?
|
1
|
მოქ.IX.4
|
სიტუაციის ანალიზი
| |||
38
|
სახელმწიფოს როლი ეკონომიკაში
|
2
|
მოქ.IX.4
|
წაკითხულის რეზიუმირება
|
სახელმძღვანელო
|
მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი
| |
შემაჯამებელიდავალება
|
1
| ||||||
რეფლექსია/უკუკავშირი
|
1
| ||||||
39
|
ბიუჯეტი
|
1
|
მოქ.IX.4
|
ტექსტზე მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
| ||
40
|
გადასახადები,ვალდებულებები,პასუხისმგებლობა
|
1
|
მოქ.IX.4
| ||||
41
|
ეფექტები ჩვენ გარშემო და როგორ მივაღწიოთ კეთილდღეობას?
|
2
|
მოქ.4
|
როლური
თამაშები
|
შეფასების სქემა
| ||
რეფლექსია/უკუკავშირი
|
4
|
კარგი სტატიები, გსმენიათ ბატონი ბენჯამინის შესახებ, ელ.ფოსტა: Lfdsloans@outlook.com --WhatsApp საკონტაქტო: + 1-9893943740-- ვინც მუშაობს დაფინანსების მომსახურებასთან, მათ მაძლევან 95,000.00 აშშ დოლარის სესხი ჩემი ბიზნესის წამოწყების მიზნით და მე ყოველწლიურად ვხდი მათ უკვე ორი წელია, რაც მე კიდევ 2 წელი მაქვს დარჩენილი, თუმცა მე მათთან მუშაობა მსიამოვნებს, რადგან ისინი ნამდვილი სესხის გამსესხებელია, რომელსაც შეუძლია ნებისმიერი სახის სესხი მოგცეს.
ReplyDeleteშეიტანეთ განცხადება სესხის მისაღებად ACCESS FINANCE- ში (accessloanfirm2030@gmail.com) 3% პროცენტით.
ReplyDeleteახალი ფინანსები მოქნილია: შეგიძლიათ ისესხოთ 1000 ევროდან 5 მილიონ ევრომდე (5,000,000.00 ევრო), დაფარვის შესაბამისი პერიოდებით 6 თვიდან 30 წლამდე. ჩვენ გთავაზობთ პერსონალურ, ბიზნეს, საცხოვრებელ და საკონსოლიდაციო სესხების ფართო სპექტრს, რომლებიც ადაპტირდება თქვენი ცვალებად საჭიროებებსა და გარემოებებზე 3% პროცენტით.
? თანხებზე დაუყოვნებლივი წვდომა დამტკიცებისთანავე
? კონკურენტული პროცენტები
? დაფარვის მოქნილი პირობები
? სესხის უფრო სწრაფი დაფარვის შესაძლებლობა (დამატებითი გადახდები ამცირებს სესხის ოდენობას)
? მარტივი დამტკიცება, თუ დამატებითი თანხები გჭირდებათ
? თქვენი პირველი სესხის დაფარვა დაიწყება დამტკიცებიდან ექვსი თვის შემდეგ.
სესხის აღება სწრაფად და მარტივია!
კომპანიებმა ან იმ პირებმა, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან სესხის მისაღებად, სესხის მისაღებად, რომელთაც სჭირდებათ მეტი ინფორმაცია, თუ როგორ უნდა შეიტანონ განცხადება, უნდა გამოაგზავნონ ელ.ფოსტაზე (accessloanfirm2030@gmail.com)
WhatsApp ნომერი: +79258159150
გაითვალისწინეთ
მისტერ სკოტი
accessloanfirm2030@gmail.com