გაკვეთილი ,, თამარ მეფე“
დავალება 1. მოვიძიოთ გაკვეთილში
წერილობითი წყაროები,სადაც მოთხრობილი
იქნება თამარ მეფისა და
ლაშქრობების შესახებ ( ბასიანი და შამქორი ). ვიწყებთ წყვილებში მუშაობას. რვეულში იწერენ თამარის მეფობის და
ლაშქრობების შესახებ ინფორმაციას,
უცხო სიტყვებს
იწერენ ცალკე.
დავალება 2. პრეზენტაცია , დაფაზე მოსწავლეები ადგენენ ,,სქემას“, სადაც კარგად ჩანს თამარის დამახასიათებელი ნიშნები ( 10 წთ).
დავალება 2. პრეზენტაცია , დაფაზე მოსწავლეები ადგენენ ,,სქემას“, სადაც კარგად ჩანს თამარის დამახასიათებელი ნიშნები ( 10 წთ).
დავალება 3.სტრატეგია ”ვიცი-მინდა ვიცოდე-გავიგე”
,,ვიცი“
– I
|
,, მინდა ვიცოდე“ – II
|
,, გავიგე"III
|
I
|
||
II
|
||
III
|
||
IV
|
||
V
|
||
VI
|
||
VII
|
ქულები
|
|
წყვილებში მუშაობა
აქვთ ერთმანეთის მოსმენის უნარი;შეუძლიათ თანამშრომლობა ;
|
0-1;
|
გაკვეთილზე ჩართულობა
|
0-2;
|
მოძიებული ინფორმაციის დავალებასთან შესაბამისობა
|
0-2;
|
დროის განაწილება
·
იცავენ
დროის ლიმიტს
·
ზუსტად
ასრულებენ დავალებას
|
0-1;
0-1;
|
პრეზენტირების უნარი
|
0-2
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
|
10
|
სახლში მოსწავლეებს ვაძლევთ საშინაო დავალებად-მოიძიონ წერილობითი წყაროები ,,ოქროს ხანა“ საქართველოში;
No comments:
Post a Comment