სამოდელო გაკვეთილები

      გაკვეთილი  ,, თამარ მეფე“   
(როგორ ვიმუშაოთ გაკვეთილზე  წერილობითი წყაროების მიხედვით?!)

1.
პრეზენტაცია



დავალება 1. მოვიძიოთ  გაკვეთილში წერილობითი წყაროები,სადაც  მოთხრობილი იქნება თამარ მეფისა და ლაშქრობების შესახებ ( ბასიანი და შამქორი ). ვიწყებთ წყვილებში მუშაობას. რვეულში იწერენ თამარის მეფობის და ლაშქრობების შესახებ ინფორმაციას, ცხო სიტყვებს იწერენ ცალკე.


დავალება 2.  პრეზენტაცია , დაფაზე მოსწავლეები ადგენენ ,,სქემას“, სადაც კარგად ჩანს თამარის დამახასიათებელი ნიშნები ( 10 წთ).





დავალება 3.სტრატეგია     ”ვიცი-მინდა ვიცოდე-გავიგე
,,ვიცი“  – I
,, მინდა ვიცოდე“ –  II
,, გავიგე"III
I
II
III
IV
V
VI
VII

 შეფასების სქემა (3წუთი)



ქულები
წყვილებში მუშაობა
აქვთ ერთმანეის მოსმენის უნარი;შეუძლიათ თანამშრომლობა ;

0-1;
გაკვეთილზე ჩართულობა
0-2;
მოძიებული ინფორმაციის დავალებასთან შესაბამისობა
0-2;
დროის განაწილება
·         იცავენ დროის ლიმიტს
·         ზუსტად ასრულებენ დავალებას

0-1;
0-1;
პრეზენტირების უნარი
0-2
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
10



სახლში მოსწავლეებს ვაძლევთ საშინაო დავალებად-მოიძიონ წერილობითი წყაროები ,,ოქროს ხანა“  საქართველოში;



No comments:

Post a Comment