თვითშეფასება

სქემა №1
დებულება
ქულა
მე ყოველთვის ვაფასებ საკუთარ თავს.
მე ყოველთვის ვიტოვებ დროს თვითგანვითარებისათვის, როგორი დაკავებულიც უნდა ვიყო სკოლისა თუ საოჯახო საქმეებით.
წარმოქმნილი სირთულეები არ მაშინებს, პირიქით, ზრდის ჩემს აქტიურობას.
მე ყოველთვის ვპოულობ დროს საკუთარი საქმიანობის რეფლექსიისათვის.
მე ვაანალიზებ ჩემს ემოციებსა და გამოცდილებას.
მე ბევრს ვკითხულობ.
მე ხშირად ვერთვები კონსტრუქციულ კამათში ჩემთვის საინტერესო საკითხებზე.
მე მჯერა ჩემი შესაძლებლობების.
მე ვცდილობ, ვიყო ღია და გულწრფელი.
მე ვაცნობიერებ იმ ზეგავლენას, რომელსაც ჩემზე ახდენენ ირგვლივ მყოფი ადამინები.
მე ვმართავ საკუთარ პროფესიულ განვითარებას და ვიღებ დადებით შედეგებს.
მე სიამოვნებას მანიჭებს ახლის ათვისება.
მე არ მაშინებს ჩემზე დაკისრებული მაღალი პასუხისმგებლობა.










სქემა №2
 კრიტერიუმები
შეფასება (1, 2, 3 )
1.
 მოსწავლეები იყვნენ ჩართულები საგაკვეთილო პროცესში;
 2.
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენდნენ;
3.
მივეცი საშუალება მოსწავლეებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები.
4.
საკმარისი მასალა მქონდა მოგროვილი ახალი მასალის ასახსნელად;
5.
სწორად გადავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას ;
6.
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდები საგაკვეთილო პროცესში;
7.
ჯგუფებში მოსწავლეების გაადნაწილება მოვახდინე დემოკრატიულად;
8.
დისკუსიის დრო შევძელი კლასის მართვა;
9.
მოსწავლეებს ახალი გაკვეთილი ავუხსენი გასაგებად;
10.
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის არის საინტერესო
11.
დებატების დროს მოსწავლეები იცავენ მთავარ პრინციპს-არ ჩხუბობენ, კამათი არ გრძელდება სხვა გაკვეთილებზეც;
12.
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების შემდეგ მოსწავლეები არ უპირისპირდებიან ერთამნეთს;
13.
ვაცნობიერებ პასიხისმგებლობა თითოეული მოსწავლის პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაზე
14.
ვაცნობიერებს კლასის სტრუქტურაში მოსწავლეთა არაფორმალური
როლების მნიშვნელობას და ხელს უწყობ საკლასო ერთობის შექმნას;
15.
ვიცი დროის მართვის ეფექტიანი სტრატეგიები




კრიტერიუმები /ქულები
1
2
3
1
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
2
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
3
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
4
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
5
შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
6
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები
7
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
8
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
9
ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
10
ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად


No comments:

Post a Comment