სქემა №1
დებულება
|
ქულა
|
მე ყოველთვის ვაფასებ საკუთარ თავს.
|
|
მე ყოველთვის ვიტოვებ დროს თვითგანვითარებისათვის, როგორი დაკავებულიც უნდა ვიყო სკოლისა თუ საოჯახო საქმეებით.
|
|
წარმოქმნილი სირთულეები არ მაშინებს, პირიქით, ზრდის ჩემს აქტიურობას.
|
|
მე ყოველთვის ვპოულობ დროს საკუთარი საქმიანობის რეფლექსიისათვის.
|
|
მე ვაანალიზებ ჩემს ემოციებსა და გამოცდილებას.
|
|
მე ბევრს ვკითხულობ.
|
|
მე ხშირად ვერთვები კონსტრუქციულ კამათში ჩემთვის საინტერესო საკითხებზე.
|
|
მე მჯერა ჩემი შესაძლებლობების.
|
|
მე ვცდილობ, ვიყო ღია და გულწრფელი.
|
|
მე ვაცნობიერებ იმ ზეგავლენას, რომელსაც ჩემზე ახდენენ ირგვლივ მყოფი ადამინები.
|
|
მე ვმართავ საკუთარ პროფესიულ განვითარებას და ვიღებ დადებით შედეგებს.
|
|
მე სიამოვნებას მანიჭებს ახლის ათვისება.
|
|
მე არ მაშინებს ჩემზე დაკისრებული მაღალი პასუხისმგებლობა.
|
სქემა №2
კრიტერიუმები
|
შეფასება
(1, 2, 3 )
|
|
1.
|
მოსწავლეები
იყვნენ ჩართულები საგაკვეთილო პროცესში;
|
|
2.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენდნენ;
|
|
3.
|
მივეცი
საშუალება მოსწავლეებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები.
|
|
4.
|
საკმარისი მასალა მქონდა მოგროვილი ახალი მასალის
ასახსნელად;
|
|
5.
|
სწორად
გადავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას ;
|
|
6.
|
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდები
საგაკვეთილო პროცესში;
|
|
7.
|
ჯგუფებში
მოსწავლეების გაადნაწილება მოვახდინე დემოკრატიულად;
|
|
8.
|
დისკუსიის დრო შევძელი კლასის მართვა;
|
|
9.
|
მოსწავლეებს
ახალი გაკვეთილი ავუხსენი გასაგებად;
|
|
10.
|
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის
არის საინტერესო
|
|
11.
|
დებატების
დროს მოსწავლეები იცავენ მთავარ პრინციპს-არ ჩხუბობენ, კამათი არ გრძელდება სხვა
გაკვეთილებზეც;
|
|
12.
|
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა
კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების შემდეგ მოსწავლეები არ უპირისპირდებიან
ერთამნეთს;
|
|
13.
|
ვაცნობიერებ
პასიხისმგებლობა თითოეული მოსწავლის პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაზე
|
|
14.
|
ვაცნობიერებს კლასის სტრუქტურაში მოსწავლეთა არაფორმალური
როლების მნიშვნელობას და ხელს ვუწყობ საკლასო ერთობის შექმნას;
|
|
15.
|
ვიცი
დროის მართვის ეფექტიანი სტრატეგიები
|
№
|
კრიტერიუმები /ქულები
|
1
|
2
|
3
|
1
|
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
|
|||
2
|
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
|
|||
3
|
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
|
|||
4
|
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
|
|||
5
|
შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
|
|||
6
|
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები
|
|||
7
|
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
|
|||
8
|
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
|
|||
9
|
ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
|
|||
10
|
ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად
|
No comments:
Post a Comment